Текст
Оқу-тәрбие үрдісін жаңғырту ұйымдық-педагогикалық қызметтің жаңа, тиімдірек формалары мен әдістерін іздеуді талап етеді. Бүгінгі таңда білім беру парадигмасында өзгеріс бар: білім беру мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруда басқаша мағына, тәсілдер, мінез-құлық және педагогикалық менталитетті ұсынады. Процесті жаңарту жолдарын іздестіру педагогикалық ұжымның басты міндетіне айналуы керек екені сөзсіз
Сондықтан мұғалімдер кеңесі мектеп өмірінің өзекті мәселелерін зерттеп, бірлесіп шешетін, шығармашылық әлеуетін дамытуды ынталандыратын және әрбір мұғалімнің кәсіби шеберлігін үздіксіз арттыру үдерісін қамтамасыз ететін нағыз шығармашылық зертхана болғаны өте маңызды.