Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған оқыту
«Жақсы көңіл-күйдің шетінде»
Материалдың сипаттамасы: балалардың эмоционалды жағдайын анықтау үшін түстер ассоциациясы әдісін қолдану, мектеп жасына дейінгі балалар үшін эмоционалды жағдайды кейіннен тұрақтандыру.
Материал мектеп жасына дейінгі балаларға арналған.
Мақсат - эмоционалды жағдайды мектеп жасына дейінгі балалар үшін түзету.
Тапсырмалар:
Тәрбиелік:
- балаларды олардың эмоционалды жағдайларын анықтауға және бағалауға, сонымен қатар басқа адамдардың эмоционалды жағдайына барабар жауап беруге үйрету;
- «көңіл-күй» ұғымын бекіту;
- балаларды өздерінің мінез-құлқы мен эмоционалды жағдайын саналы түрде реттеуге үйрету, балаларды олардың жағдайын түзетудің әртүрлі тәсілдерімен таныстыру;
- өзін-өзі босаңсу, психо-бұлшықет кернеуін жою әдістерін үйрету.
Даму:
- олардың эмоционалды жағдайына байланысты өзін-өзі бақылау мен өзін-өзі басқаруды дамыту;
- балалардың өздері туралы білуге деген қызығушылығын дамыту;
- коммуникативтік дағдыларды және барабар бағалау әрекеттерін дамыту;
- релаксация дағдыларын дамыту,
- аралық сфералық өзара әрекеттестікті, зейінділікті дамыту.
Тәрбиелік:
- өзіңізге және қоршаған әлемге деген позитивті қатынасты тәрбиелеу;
- әлеуметтік құзыреттілікті жақсарту;
- жағымды эмоционалды қатынасты қалыптастыру;
- балалар командасының митингісін насихаттау.
Материал: 8 түсті карточкалар (қызыл, көк, сары, жасыл, таңқурай, сұр, қоңыр, қара), доп, ватман қағазы, қарындаштар, балауыз қарындаштар, фломастерлер; магнитофон, аудиожазбалар.
Сабақтың барысы:
1. Кіріспе.
Мақсаты: бірлескен іс-әрекетке ынталандыру, көңіл-күй қалыптастыру.
Барлығы даусыз біледі
Көңіл-күй дегеніміз не?
Кейде біз көңілді боламыз
Кейде сағынамыз
Көңіл-күйімді көтергім келеді
Бірақ біз мұңайып отырмыз.
Өте оғаш құбылыс -
Көңіл-күйдің өзгеруі.
Барлық жігіттер үшін білу маңызды
Сізді ренжітпеу керек.
Біз барамыз -
Біз керемет жерге барамыз!
Бүгін біз жақсы көңіл-күйдің шетін аралаймыз.
2. «Түрлі-түсті көңіл-күй» ойыны
Мақсаты: эмоционалды жағдайды, көңіл-күйді бақылау.
- Бір, екі, үш, төрт, бес - біз ойнай бастаймыз!
Енді мен сізге көңіл-күйді қалай бояуға болатындығын үйретемін. Мен сізге бұл құпияны айтайын. Әр көңіл-күйдің өзіндік түсі болады екен. Қараңыз - менде түрлі-түсті карталар бар. Біз оларды шеңберге орналастырамыз. Нәтижесінде сегіз түсті гүл - көңіл-күй гүлі. Әр жапырақша әр түрлі көңіл-күй:
қызыл - көңілді, белсенді көңіл-күй -
Мен секіргім келеді, жүгіремін, ашық ойындар ойнаймын;
сары - көңілді көңіл-күй -
Мен бәрінен рахат алғым келеді;
жасыл - көпшіл көңіл -
басқа балалармен дос болуды, олармен сөйлесуді және ойнауды қалау;
көк - тыныш көңіл -
Мен тыныш ойнағым келеді, тыңдағым келеді
қызықты кітап, терезеге қараңыз;
қызыл-қызыл - маған өз көңіл-күйімді түсіну қиын, және де жаман емес, жаман емес;
сұр - көңілсіз көңіл -
Мен не істерімді білмеймін;
қоңыр - ашулы көңіл -
Мен ашуландым, мен ренжідім;
қара - қайғылы көңіл -
Мен ренжідім, ренжідім.