«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Приречное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Приречное отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған оқыту «Жақсы көңіл-күйдің шетінде»

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған оқыту

«Жақсы көңіл-күйдің шетінде»

Материалдың сипаттамасы: балалардың эмоционалды жағдайын анықтау үшін түстер ассоциациясы әдісін қолдану, мектеп жасына дейінгі балалар үшін эмоционалды жағдайды кейіннен тұрақтандыру.

Материал мектеп жасына дейінгі балаларға арналған.

Мақсат - эмоционалды жағдайды мектеп жасына дейінгі балалар үшін түзету.

Тапсырмалар:

Тәрбиелік:

- балаларды олардың эмоционалды жағдайларын анықтауға және бағалауға, сонымен қатар басқа адамдардың эмоционалды жағдайына барабар жауап беруге үйрету;

- «көңіл-күй» ұғымын бекіту;

- балаларды өздерінің мінез-құлқы мен эмоционалды жағдайын саналы түрде реттеуге үйрету, балаларды олардың жағдайын түзетудің әртүрлі тәсілдерімен таныстыру;

- өзін-өзі босаңсу, психо-бұлшықет кернеуін жою әдістерін үйрету.

Даму:

- олардың эмоционалды жағдайына байланысты өзін-өзі бақылау мен өзін-өзі басқаруды дамыту;

- балалардың өздері туралы білуге ​​деген қызығушылығын дамыту;

- коммуникативтік дағдыларды және барабар бағалау әрекеттерін дамыту;

- релаксация дағдыларын дамыту,

- аралық сфералық өзара әрекеттестікті, зейінділікті дамыту.

Тәрбиелік:

- өзіңізге және қоршаған әлемге деген позитивті қатынасты тәрбиелеу;

- әлеуметтік құзыреттілікті жақсарту;

- жағымды эмоционалды қатынасты қалыптастыру;

- балалар командасының митингісін насихаттау.

Материал: 8 түсті карточкалар (қызыл, көк, сары, жасыл, таңқурай, сұр, қоңыр, қара), доп, ватман қағазы, қарындаштар, балауыз қарындаштар, фломастерлер; магнитофон, аудиожазбалар.

Сабақтың барысы:

1. Кіріспе.

Мақсаты: бірлескен іс-әрекетке ынталандыру, көңіл-күй қалыптастыру.

Барлығы даусыз біледі

Көңіл-күй дегеніміз не?

Кейде біз көңілді боламыз

Кейде сағынамыз

Көңіл-күйімді көтергім келеді

Бірақ біз мұңайып отырмыз.

 

Өте оғаш құбылыс -

Көңіл-күйдің өзгеруі.

Барлық жігіттер үшін білу маңызды

Сізді ренжітпеу керек.

Біз барамыз -

Біз керемет жерге барамыз!

Бүгін біз жақсы көңіл-күйдің шетін аралаймыз.

2. «Түрлі-түсті көңіл-күй» ойыны

Мақсаты: эмоционалды жағдайды, көңіл-күйді бақылау.

- Бір, екі, үш, төрт, бес - біз ойнай бастаймыз!

Енді мен сізге көңіл-күйді қалай бояуға болатындығын үйретемін. Мен сізге бұл құпияны айтайын. Әр көңіл-күйдің өзіндік түсі болады екен. Қараңыз - менде түрлі-түсті карталар бар. Біз оларды шеңберге орналастырамыз. Нәтижесінде сегіз түсті гүл - көңіл-күй гүлі. Әр жапырақша әр түрлі көңіл-күй:

қызыл - көңілді, белсенді көңіл-күй -

                             Мен секіргім келеді, жүгіремін, ашық ойындар ойнаймын;

сары - көңілді көңіл-күй -

                        Мен бәрінен рахат алғым келеді;

жасыл - көпшіл көңіл -

                         басқа балалармен дос болуды, олармен сөйлесуді және ойнауды қалау;

көк - тыныш көңіл -

                     Мен тыныш ойнағым келеді, тыңдағым келеді

                     қызықты кітап, терезеге қараңыз;

қызыл-қызыл - маған өз көңіл-күйімді түсіну қиын, және де жаман емес, жаман емес;

сұр - көңілсіз көңіл -

                         Мен не істерімді білмеймін;

қоңыр - ашулы көңіл -

                         Мен ашуландым, мен ренжідім;

қара - қайғылы көңіл -

                        Мен ренжідім, ренжідім.

-Допты шеңберге жібереміз және әрқайсысың қазір оның көңіл-күйі қандай түсті екенін айтасыңдар. Мен бастаймын, ал сіз жалғастырасыз.

Балалар өздерінің көңіл-күйлерін бояйды.

- Рақмет, қазір көпшілігіңіздің жақсы көңіл-күйде болғаныңызға өте қуаныштымын. Ал ондай жігіттер үшін біз қазір көмектесеміз.

3. «Көңілді ән» ойыны

Мақсаты: позитивті қатынас, бірлік сезімін дамыту

- Менің қолымда доп бар. Енді мен жіпті саусағыма орап, допты оң жақтағы көршім Димаға беріп, оны көргеніме қуаныштымын - «Мен Диманың топта болғанына өте қуаныштымын ...» әнін айтамын.

 Кім допты алса, ол жіпті саусағына орап, оң жағында отырған келесі балаға береді, және біз бірге (қолында жіп барлардың барлығы) оған қуанышты ән айтамыз. Сонымен, доп маған оралғанға дейін. Жақсы!

- Доп маған оралды, ол шеңбер бойымен жүгіріп, бәрімізді байланыстырды. Біздің достығымыз одан әрі нығайып, көңіл-күйіміз жақсарды.

4. Би терапиясы.

Мақсаты: эмоционалды жағдайды музыкалық құралдармен өзгерту, эмоционалды релаксация, балаларды жақындастыру, зейінді дамыту, интеремисфералық өзара әрекеттесу.

- музыкалық қимылдар көңіл-күйді көтереді.

Біздің көңілімізді жоғалтатын уақытымыз жоқ - біз бірге билейміз.

- Хор естілгенде, біз шеңбер бойымен бірге жүреміз, ал өлеңнің әуенін естігенде біз өзімізді тез тауып, алақанға шапалақтаймыз (екі қолмен, оң және сол қолмен кезектесіп).

«Көңілді бірге жүру» әні ойналады (музыкасы В. Шаинский, сөзі М. Матусовский).

Балалар шеңбер құрып, содан кейін жұптарды бөліп, әуенмен билейді.

5. Релаксация жаттығуы.

Мақсаты: психоэмоционалды стрессті жеңілдететін өзін-өзі реттеу әдістемесі.

- Релаксация қуанышты көңіл-күйге көмектеседі.

Ыңғайлы отырыңыз. Созылып, демалыңыз. Көздеріңді жауып, бастарыңды қағып, өздеріңізге: «Мен өте жақсы» немесе «Мен өте жақсы» деп айтыңыз.

Таңғажайып шуақты таңды елестетіп көріңіз. Сіз тыныш, әдемі көлдің жанындасыз. Сіз өзіңіздің тынысыңызды әрең естисіз. Ингаляция, дем шығару. Күн жарқырап, сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Сіз күн сәулесінің сізді қыздыратынын сезесіз. Сіз мүлдем сабырлы. Күн ашық, ауа таза және мөлдір. Сіз бүкіл денеңізбен күн жылуын сезінесіз. Сіз сабырлы және қимылсызсыз. Сіз өзіңізді тыныш және бақытты сезінесіз. Сізге бейбітшілік пен күн шуағы ұнайды. Сіз демалып жатырсыз ... Дем алыңыз, дем шығарыңыз. Енді көзіңді аш. Созылып, жымиды да оянды. Сіз жақсы демалдыңыз, көңілді және көңілді көңіл-күйдесіз, және жағымды сезімдер сізді күні бойы қалдырмайды.

6. «Керемет өлке» арт-терапия жаттығуы

Мақсаты: сезімдер мен эмоцияларды бірлескен визуалды іс-шаралар арқылы көрсету, балалар командасын жинау.

-Енді бас қосайық

 Керемет шетін салайық.

Балаларды еденге тікелей жайылған үлкен параққа бірлескен сурет салуға шақырады. Суреттің тақырыбы «Ғажайып жер». Параққа алдын-ала егжей-тегжейлер мен кішігірім сызықтар салынған. Балалар аяқталмаған кескіндерді салуды аяқтайды, оларды кез-келген нәрсеге «түрлендіреді». Бірге сурет салу табиғат дыбыстарымен сүйемелденеді.

7. «Құрғақ душ» жаттығуы

Мақсаты: позитивті қатынасты қалыптастыру және қолдау.

Бөлінгеніміз өте өкінішті

Бірақ қоштасатын кез келді.

Жүрегімізді жоғалтпау үшін

Құрғақ душ қабылдау қажет.

Балаларға құрғақ душтан өту ұсынылады.

- Түрлі түсті ағындар сіздің бетіңізге және қолдарыңызға тигенін сезіңіз. Барлық қайғы, реніш, көңілсіздік пен қайғы артта қалады. Сізге сергектік, белсенділік, қуаныш сезімдері жүктеледі. Керемет елде алынған жақсы көңіл-күй заряды сізде ұзақ уақыт сақталады.

Ұсынылатын ойындар мен жаттығулар дайындық деңгейі әр түрлі мектеп жасына дейінгі балалар үшін қызықты және қол жетімді

Жаңартылған күні: 13.01.2021 11:39
Құрылған күні: 13.01.2021 11:39

Текст