«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Приречное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Приречное отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған оқыту «Жақсы көңіл-күйдің шетінде»

Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған оқыту

«Жақсы көңіл-күйдің шетінде»

Материалдың сипаттамасы: балалардың эмоционалды жағдайын анықтау үшін түстер ассоциациясы әдісін қолдану, мектеп жасына дейінгі балалар үшін эмоционалды жағдайды кейіннен тұрақтандыру.

Материал мектеп жасына дейінгі балаларға арналған.

Мақсат - эмоционалды жағдайды мектеп жасына дейінгі балалар үшін түзету.

Тапсырмалар:

Тәрбиелік:

- балаларды олардың эмоционалды жағдайларын анықтауға және бағалауға, сонымен қатар басқа адамдардың эмоционалды жағдайына барабар жауап беруге үйрету;

- «көңіл-күй» ұғымын бекіту;

- балаларды өздерінің мінез-құлқы мен эмоционалды жағдайын саналы түрде реттеуге үйрету, балаларды олардың жағдайын түзетудің әртүрлі тәсілдерімен таныстыру;

- өзін-өзі босаңсу, психо-бұлшықет кернеуін жою әдістерін үйрету.

Даму:

- олардың эмоционалды жағдайына байланысты өзін-өзі бақылау мен өзін-өзі басқаруды дамыту;

- балалардың өздері туралы білуге ​​деген қызығушылығын дамыту;

- коммуникативтік дағдыларды және барабар бағалау әрекеттерін дамыту;

- релаксация дағдыларын дамыту,

- аралық сфералық өзара әрекеттестікті, зейінділікті дамыту.

Тәрбиелік:

- өзіңізге және қоршаған әлемге деген позитивті қатынасты тәрбиелеу;

- әлеуметтік құзыреттілікті жақсарту;

- жағымды эмоционалды қатынасты қалыптастыру;

- балалар командасының митингісін насихаттау.

Материал: 8 түсті карточкалар (қызыл, көк, сары, жасыл, таңқурай, сұр, қоңыр, қара), доп, ватман қағазы, қарындаштар, балауыз қарындаштар, фломастерлер; магнитофон, аудиожазбалар.

Сабақтың барысы:

1. Кіріспе.

Мақсаты: бірлескен іс-әрекетке ынталандыру, көңіл-күй қалыптастыру.

Барлығы даусыз біледі

Көңіл-күй дегеніміз не?

Кейде біз көңілді боламыз

Кейде сағынамыз

Көңіл-күйімді көтергім келеді

Бірақ біз мұңайып отырмыз.

 

Өте оғаш құбылыс -

Көңіл-күйдің өзгеруі.

Барлық жігіттер үшін білу маңызды

Сізді ренжітпеу керек.

Біз барамыз -

Біз керемет жерге барамыз!

Бүгін біз жақсы көңіл-күйдің шетін аралаймыз.

2. «Түрлі-түсті көңіл-күй» ойыны

Мақсаты: эмоционалды жағдайды, көңіл-күйді бақылау.

- Бір, екі, үш, төрт, бес - біз ойнай бастаймыз!

Енді мен сізге көңіл-күйді қалай бояуға болатындығын үйретемін. Мен сізге бұл құпияны айтайын. Әр көңіл-күйдің өзіндік түсі болады екен. Қараңыз - менде түрлі-түсті карталар бар. Біз оларды шеңберге орналастырамыз. Нәтижесінде сегіз түсті гүл - көңіл-күй гүлі. Әр жапырақша әр түрлі көңіл-күй:

қызыл - көңілді, белсенді көңіл-күй -

                             Мен секіргім келеді, жүгіремін, ашық ойындар ойнаймын;

сары - көңілді көңіл-күй -

                        Мен бәрінен рахат алғым келеді;

жасыл - көпшіл көңіл -

                         басқа балалармен дос болуды, олармен сөйлесуді және ойнауды қалау;

көк - тыныш көңіл -

                     Мен тыныш ойнағым келеді, тыңдағым келеді

                     қызықты кітап, терезеге қараңыз;

қызыл-қызыл - маған өз көңіл-күйімді түсіну қиын, және де жаман емес, жаман емес;

сұр - көңілсіз көңіл -

                         Мен не істерімді білмеймін;

қоңыр - ашулы көңіл -

                         Мен ашуландым, мен ренжідім;

қара - қайғылы көңіл -

                        Мен ренжідім, ренжідім.