Компьютерге тәуелділік мәселесі салыстырмалы түрде жаңа және әлі де аз зерттелген. Баласының мінез-құлқында ақша ұрлау, сабақтан қашу немесе қаңғыбастық сияқты айқын ауытқулар болмаса, ата-аналар әдетте баласының компьютермен айналысуына мән бермейді.
Компьютерге тәуелділіктің алдын алудың күрделі және ұзақ процесі әртүрлі әдістер мен білім беру құралдарының жиынтығына негізделген. Оған мұғалімнің, ата-ананың және балалардың кезең-кезеңімен жұмысы кіреді. Компьютерлік тәуелділіктің алдын алуды ұйымдастыруда оқу іс-әрекетінің әртүрлі формалары мен әдістерін біріктіру қажет.
Қазақ халқы ежелден уақытты мақсатсыз өткізуді құп көрмеген. «Жақсыдан – үйрен, жаманнан – жирен!», «Ойыннан өр шығады», «Ойнақтаған» – басардан бала», «Ойыннан да өмірге соңғыда» деп жас ұрпақты қарт адамдар бос жүріс-тұрысынан сақтандырған.