«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Приречное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Приречное отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сыныптағы ұйымдастырушылық сәт

Сыныптағы ұйымдастырушылық сәт
Айтыңызшы - мен ұмытып кетемін
 Маған көрсетіңіз, мен есімде қаламын
Мені қатыстырыңыз - мен түсінемін.
(Ежелгі Қытай даналығы)
Сабақ «оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формасы» ғана емес, сонымен бірге оқушының жеке басымен кездесетін орын.
Сабақтың басталуы өте маңызды. Сабақтың басында оқушылардың іс-әрекетіне қойылатын талаптарды шебер және дұрыс қоятын адам бүкіл сабақтың сәттілігін қамтамасыз етеді.
        Алғашқы минуттардан бастап студенттер мұғалімде өз талаптарынан ауытқымайтын және оқушылардың оқу мақсатына жететін көшбасшыны сезінуі керек. Мұнда бәрі маңызды: мұғалімнің сыныпқа қалай кіретіндігі, оның өзіне деген сенімділігі, тонусы, өзін-өзі ұстауы, талаптарды шебер ұсынуы және оқушыларға деген шынайы құрметі. Мұғалім сабаққа дайындығын тексереді: осы сабаққа қажет нәрсенің бәрі. Бұл студенттерді тәртіпке және оқу жұмысын ұйымдастыруға үйретеді.
Осы кезеңнің мақсаты:
     - сабақта қолайлы жағдайды қамтамасыз ететін оқушылардың психологиялық қатынасы
Қалай жұмыс істеу керек:
• мұғалім сабақ басында балаларға жақсы тілектер айтады; бір-біріне сәттілік тілеуді ұсынады (партадағы көршісімен алақандарында шапалақтау);
 • сабақтың рифмді басталуы;
 • театрлылық элементтерімен;
 • жұмбақтан;
 • эпиграфтан сабаққа, ұранға дейін
 • мақал-мәтелдер, нақыл сөздер
Сабаққа психологиялық қатынас:
Сабақты мына сөздерден бастауға болады:
-Қайырлы таң қымбаттым! Біз сабақты бастаймыз. Бір-бірімізге күлейік, күлкілеріңізді беріңіздер.
- бір-біріңізге бұрылыңыз, бір-бірінің көздеріне қараңыз, бір-біріне күлімсіреңіз, сабақ барысында бір-біріне жақсы жұмыс көңіл-күйін тілеңіз. Енді маған қара. Мен сізге бірлесіп жұмыс істеуге, жаңа жаңалық ашуға тілектеспін.
- Сәлеметсіңдер ме балалар! Мен сізді көргеніме қуаныштымын және сізбен жұмыс істегім келеді! Жақсы көңіл-күй мен сәттілік!
- Балалар, бұлттарға мұқият қараңдар (тақтада үш бұлт ілулі: ашық көк, бозғылт көк, сұр-көк). Сізге қай бұлт ұнайды? Көбіңіздің көңіл-күйіңіз жақсы болғанына қуаныштымын. Сабақ соңына дейін барлығы жақсы көңіл-күйде болады деп сенемін.
«Көңіл-күйді ауыстыру».
- Сәлем жігіттер! Бүгінгі көңіл-күйіңіз қандай?
 (Балалардың үстелдерінде көңіл-күй сөздіктері бар. Оқушылар тізімнен олардың көңіл-күйін сипаттайтын және өз таңдауын түсіндіретін сын есімді табады).
Балалардың жауаптары.
- Мен өзімнің көңіл-күйімді күтуші деп атағым келеді, өйткені бүгінгі сабақтан жаңа жаңалықтар күтемін.
- Менде жайбарақат көңіл-күй бар. Мен қиындықтардан қорықпаймын, қателік жіберуден қорықпаймын, сабырлы жұмыс істегім келеді.
- Менің көңіл-күйім көтеріңкі. Мен математика сабағын жақсы көремін, біз әрқашан осындай қызықты тапсырмаларды орындаймыз.
- Мен өзімнің көңіл-күйім үшін атауды таңдап алдым, қуаныштымын. Енді менің сүйікті сабағымның басталғанына өте қуаныштымын.
Мұғалім: Мен сенің күлкілі көздеріңді көргеніме өте қуаныштымын. Мен сенің баруға дайын екеніңді көріп отырмын. Бүгін мен жұмбақ және қуанышты көңіл-күйде отырмын, өйткені біз сіздермен Ұлы математика елі арқылы тағы бір саяхатқа барамыз. Сәттілік пен жаңа ашылулар!
• Сабаққа кірісу минуттары
Сабаққа кіру минутының тақырыбын таңдау көптеген және әр түрлі жағдайлардан туындайды: сыныптың жалпы көңіл-күйі, ауа райы, мұғалімнің әл-ауқаты, көрнекі материалдың қол жетімділігі және т.б. шексіз.
1 нұсқа

Немесе мына сөздерден:
- Айтыңызшы, бүгін неге таң қалдыңыз? Менің таңдануыма күн себеп болды. Ол, нағыз сиқыршы сияқты, жылы шыраймен және амандасуды біледі екен. Міне, осылай болды:
 
Таңертең таңқаларлық біреу
Менің тереземнен қарады.
Сіздің алақаныңызда пайда болды
Ашық қызыл дақ.
Бұл күн кірді
Бұл қолды созған сияқты болды
Алтынның жұқа сәулесі.
Ал сіздің бірінші жақын досыңыз сияқты
Олар менімен амандасты.
 
Бір-бірімізді құшақтап амандасайық.
2 нұсқа
Музыка фонында:
- Қайырлы таң, отбасым! Сізге бұл күнді достық және көңілді жағдайда өткізуге, табиғаттағы көптеген таңғажайып жайттарды көруге және бізді қоршаған сұлулық туралы ең айқын әсер алуға тілектеспін.
Балалар бір-бірімен амандасады, тілектер айтады.
Рифммен сабақтың басталуы.

 
Қоңырау қатты шықты
Сабақ басталады.
Біздің құлағымыз басымыздың үстінде
Көздер ашық
Біз тыңдаймыз, есімізде,
Біз бір минутты да жібермейміз!

Мұнда идеялар мен міндеттер,
Ойындар, әзілдер, бәрі сіз үшін!
Барлығына сәттілік тілейміз -
Жұмысқа, қайырлы сағат !!!

Сабақ басталады
Барлығын ұмытпа, досым,
Үйрену оңай
Кім әрқашан жұмыс істеуге дағдыланған.

Қоңырау соғылды -
Біз сабағымызды бастаймыз.
Барлық дәптерді ашамыз,
Кітаптарда, қажетті бетбелгілер.
Біз сұрақтарға жауап береміз,
Қажет болған кезде біз үндемей отырамыз.
Біз тақырыпты түсінеміз,
Ең бастысы - назарыңызды аудармаңыз!


Сабақтың басталуы театрлылық элементтерімен:
• Мысалы, ертегі кейіпкерлері Буратино, Дунно шақырумен театрландырылған бастама. Бұл рөл үшін сіз жоғары сынып оқушыларын немесе сыныптағы ең мықты оқушыларды тарта аласыз. Бұл жағдайда сіз балалардың назарын аударатын айналаны, ойын түріндегі тапсырмаларды және сабақ барысында ертегі кейіпкерінің жігерленуін ойластырған жөн.
• Сіз 5 сыныптағы математика сабағына Дунно костюміндегі бастауыш сынып оқушысын шақыра аласыз. Оның қолында үлкен кітап бар.
Данно.
 
Сіз күлсеңіз де
Сіз пл

Жаңартылған күні: 01.04.2021 15:18
Құрылған күні: 01.04.2021 15:18

Текст