«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Приречное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Приречное отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мен – заманауи бастауыш сынып мұғалімімін "Эссе»

10.11.2020

Мен – заманауи бастауыш сынып мұғалімімін "Эссе»

Приречен орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Ақмола облысы Зеренді ауданының

Наталья Казимировнаның Вергизова

 

Мен бастауыш сынып мұғалімімін. Бұл сөздер 30 жылдан астам уақыт бойы менімен бірге болды. Мен бірінші мұғаліммін, олар "екінші ана"дейді. Бұл сөздер қаншалықты әдемі естілсе, олар құлақты сылап, мақтаныш пен жауапкершілікке толы. Міне, менің алғашқы оқушыларымның балалары да маған бірінші сыныпқа келеді. Мен олардан ата-аналардың сыртқы ерекшеліктерін, олардың мінездері мен әдеттерін білемін. Тағы да мектеп циклы басталады-бірінші әріп, тұтас сөз, шешілген тапсырма, сенім, құрмет, тұлға. Тек шынайы махаббат пен өзара түсіністік баланы шабыттандырады, өзін-өзі дамытудың жаңа сатысына көтерілуге көмектеседі деп санаймын.

35 жылдық педагогикалық өтілі бар сияқты, барлығы өтіп, зерттелді, бірақ мен қазіргі заманғы бастауыш сынып мұғалімімін деп сеніммен айта аламын.

Қазіргі бастауыш сынып мұғалімі... бұл сөздер қандай семантикалық жүктеме алады, Мен бұл ұғымға қандай педагогикалық идеяларды енгіземін?

Қазіргі бастауыш сынып мұғалімі-шығармашылық, бәсекеге қабілетті, рухани дамыған тұлға. "Педагог мәртебесі туралы" заң мұғалімнің құқықтары мен міндеттерін, оның құқықтық және әлеуметтік қорғалуын айқын айқындап, кәсіби қызметі үшін жемісті жағдайлар жасады. Біз, мұғалімдер, айналамыздағы әлемге "жаңартылған көзқараспен"қарайтын оқушылар мен ата-аналардың оқу-тәрбие кеңістігін құруымыз керек.

Мен әр баланың бірегей әлеуетін тек интерактивті іс-әрекетте ашуға болады деп санаймын, сондықтан менің педагогикалық тәжірибемнің негізгі идеясы әдістемелік жүйені модельдеу, мұғалім мен оқушының бірлескен іс-әрекетінің тиімді технологияларын таңдау болып табылады. Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту біздің алдымызға мынадай мақсат қояды: педагогикалық шеберлікті жетілдіру, критериалды бағалау жүйесін енгізу. Бұл өте көп уақытты қажет ететін процесс. Педагогикалық процестің барлық қатысушыларының, ең алдымен, мұғалімдердің көзқарастары жаңартылады. Көп оқып, нормативтік құжаттарды оқып, семинарлар мен коучингтерге қатысуға, тіпті оқыту әдістемесін қайта үйренуге тура келеді. Өз ісінің нағыз шебері болу үшін сізге көптеген ақпаратты өңдеп қана қоймай, ең жақсы және қызықты нәрсені таңдап қана қоймай, сонымен қатар балаларға жас ерекшеліктеріне сәйкес эмоционалды, қол жетімді етіп үйрету керек.

Мен өзімнің педагогикалық қызметімде сабақтарда және жеке жобаларда оқушылардың зерттеу қызметіне үлкен мән беремін. Менің оқушыларым түрлі конкурстар мен зияткерлік викториналарда жүлделі орындарға ие. Білім берудегі жаңа тәсілдер маған сабақтың жаңа, стандартты емес түрлерін қолдануға мүмкіндік берді. Бұл маған сыни ойлау технологиясына көмектеседі. Олар студенттерге ақпаратты жаңа жолмен қабылдауға, логикалық ойлауға және саналы, дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді. Мен сабақтың барлық кезеңдерінде сыни ойлау әдістерін қолданамын. Бұл әдістерді жүйелі қолдану студенттерге логикалық ойлауға, дәлелдеуге, өз пікірлерін ашық айтуға және өз пікірінен өзгеше пікірді тыңдауға мүмкіндік береді. Келісемін пікірімен американдық философ пен педагог Джон Дьюи, бұл "тек соғыс нақты проблема отыскивая меншікті шығу қиын, оқушы шын мәнінде ойлайды". Оқытудың бұл тәсілі қазіргі мұғалімнен көп уақыт пен күш талап етеді. Бірақ оқушылардың риза, ынталы көзқарастары-бұл жұмыс үшін нағыз марапат. Мен шәкірттерімнің қуанып, жанашырлық таныта алатынына, дос болып, өз күшіне сенетініне қуанамын.

Шәкірттерім алғашқы кішкентай жеңістерін жеңіп, күрделі материалды басшылыққа алған кезде, қателік жасаудан және сәтсіздікке ұшыраудан қорықпағанда, мақтаныш сезімі мені басады.

Мұғалім-бұл жас Жан үшін жемісті күн сәулесі. Бұл бақыт-балаға осы әлемді өзінің барлық байлығы мен алуан түрлілігімен ашуға көмектесу. Сондықтан менің педагогикалық ұстанымым сөздер болды: балаларға деген сүйіспеншілік - бұл мұғалім бәрінен жоғары көтерілген қанаттар.

Менің арманым - адамдарға жақсылық жасаудан шаршамау: кішкентай болсын, бірақ жақсы! Күн сайын, сағат сайын. Осының бәріне мені үйретті үй. Мен Вергизовтар мұғалімдер әулетінің мүшесімін. Менің рухани тәлімгерім менің қайын енем Вергизова Фаина Марковна болды, ол біздің мектепте 40 жылға жуық биология мұғалімі және оқу ісінің меңгерушісі болып жұмыс істеді. Ол маған тек әдістемелік шеберлікті ғана емес, сонымен қатар педагогикалық этика ережелерін де үйретті, студенттерге, олардың жеңістері мен сәтсіздіктеріне жанашырлық танытуға, олар үшін жауапкершілікті сезінуге және жай сүйуге үйретті! Мен оған өмір сабақтары үшін өте ризамын! Енді мен өз білімім мен шеберлігімді жас мұғалімдерге және мектебіміздің бастауыш сынып мұғалімі болып табылатын қайын сіңлім Вергизова Ульяна Федоровнаға беруге тырысамын. Біздің педагогикалық әулетімізге 190 жылдық жалпы педагогикалық өтілі бар 10 мұғалім кіреді! Біздің отбасымыздағы мұғалім-бұл хобби емес, мамандық емес, бұл біздің өміріміз!

Кез келген мектеп - біздің мемлекетіміздің шағын бөлшегі, онда біздің елімізде болып жатқан кез келген өзгерістердің жаңғырығы да тең дәрежеде көрініс табады. Бірақ қазіргі заманғы мұғалім үшін біздің еліміздің асыл және жомарт азаматтарын тәрбиелеу міндеті өзгеріссіз қалады.

Ертең жаңа күн келеді, Мен тағы да оқушыларыммен, олардың үміттеріне толы көзқарастарымен кездесуге асығамын.

Оқушыларым біздің республикамыздың ақылды және адал азаматтары болып өсуі үшін қолдан келгеннің бәрін жасауға тырысамын. Ең бастысы, олар лайықты адамдар және біздің мектептің мақтанышы!

Просмотров: 1496


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст