Шет тілі объективті түрде әлеуметтік құндылық болып табылады, сондықтан оны орта мектеп бағдарламасына енгізу қоғамның әлеуметтік тапсырысы болып табылады. Қазір адамдардың шет тілдерін білуі бұрынғыдан да маңызды. Сондықтан, қазіргі кезде, шет тілдерін үйренуге деген қажеттілік артқан кезде, халықаралық қатынас кең етек алған кезде, оқытудың мақсаты «шет тілінде сөйлесуге үйрету» ретінде тұжырымдалған.
Коммуникативті білім беруге көшуге байланысты қазіргі қоғамның жас ұрпақты тәрбиелеу саласындағы өзекті мәселелерін шешуде және «шет тілі» пәнінің білім беру, тәрбиелеу және дамыту әлеуетінің өсуінде шет тілінің мүмкіндіктері артты. Сондықтан сабақтың құрылымына, оның логикасына, міндеттердің сипатына және шынайы қарым-қатынас ерекшеліктерін көбірек білетін мұғалім мен оқушылардың барлық жұмысын ұйымдастыруға көп көңіл бөлу керек. Демек, тыңдаушылардың белсенділігі белсендіріледі, олардың сабақтағы позицияларының белсенділігі, олардың оқу объектісі ретінде емес, оқу қызметінің субъектісі ретіндегі позициясы.
Мен барлық анықталған мәселелерді 3 санатқа бөлдім:
психологиялық,
технологиялық,
білім беру және практикалық.
1. Психологиялық мәселелер
Бұл студенттің шет тілдерін үйренуге ішкі дайындығы проблемалары. Оларға мыналар жатады:
Өз қабілеттеріне деген сенімділіктің болмауы.
Көптеген студенттер шет тілін үйренуге қабілетімнің жоқтығын айтады, бірақ бұл адасушылық. Адамдар өз өмірлерінде әлемдегі ең қиын тілдердің бірін - орыс тілін меңгерді, оның құрамы сол ағылшын немесе неміс тілдеріне қарағанда анағұрлым күрделі. Біз әр етістікті орыс тілінде біріктіруді, әр зат есімді тіркестіруді, стрессті жатқа білуді үйрендік (сонымен қатар, жағдайға, жынысқа және санға байланысты стресс жиі өзгереді). Шетелдіктер үшін орыс тілін үйрену нағыз керемет жұмыс. Сонымен, орыс халқы ең қиын тілдердің бірін біледі, сондықтан шет тілін үйренудің мүмкін еместігі туралы айтудың қажеті жоқ.
Тілдік тосқауылды жеңу
Бұл олардың тілді білмейтіндігін көрсету, қате жіберу, қате айту қорқынышымен байланысты. Тілдік тосқауылдан шығу дегеніміз, ең алдымен, сөйлеу жетіспеушілігін жою деген сөз, ол бірден жоғалып кетпейді, бірақ сіз өзгелермен сөйлесуге сенімді бола бастағанда. Адамның өз тілінен басқа тілде сөйлеу арқылы қателік жіберетіндігінде ұят жоқ.
Күнделікті сөйлеу кезінде жергілікті сөйлеушілер өздері мінсіз айтылу мен дұрыс грамматикалық формаларды таңдауға ұмтылмайды. Белгілі бір ережелерді игеруде қиындықтарға тап болатын мектеп оқушылары өздерінің осы түріне деген сенімсіздігі мен қабілетсіздігін сезініп, шет тілін үйренуге деген қызығушылықтарын тоқтатады.
Ата-аналардың қолдауының жоқтығы
Ата-аналар көп жағдайда өмір бойы шет тілін білмейді. Демек, олар мектепте бұл пәнге онша мән бермейді.
Олар өздерінің балаларында шетел тілдерін үйренуге деген ұмтылысты тудырып, қолдауы керек, сонымен бірге олардың маңыздылығын жеке тұлғаны дамыту құралы ретінде үнемі түсіндіріп, қоғамдағы экономикалық, әлеуметтік және мәдени жағдайдың өзгеруіне бейімделу қабілетін кеңейтеді. Сонымен қатар, ата-аналар бір уақытта басқа тілді оқыды, өз баласынан айырмашылығы, егер ол материалды оқып үйренуде немесе үй тапсырмасын орындау кезінде қиындықтарға тап болса, оған көмектесе алмайды.
2. Келесі мәселелер тобы технологиялық болып табылады
Бұл сыртқы мәселелер, оларға мыналар жатады:
Шетел тілін оқуға арналған сағат саны жеткіліксіз
Осындай сағат кестесімен (орта және жоғары деңгейлерде ағылшын тілі үшін аптасына 3 сағат, бастауыш мектепте 2 сағат және екінші шет тілі ретінде неміс тілі үшін 1 сағат) сараланған, әсіресе жеке тәсілді жүзеге асыру, оларға қолайлы білім беру және білім беру ортасын құру екіталай. ... Сонымен қатар, карантинге байланысты кестедегі үзілістер, оқу аптасына сәйкес келетін демалыс және т.б. тауар бірнеше апта бойы жоспардан тыс болды.
Сондықтан, сыныптар арасындағы осындай үлкен уақыт аралықтарында мұғалімге белсенді оқыту формаларын енгізу және коммуникативті оқыту бағдарламасын енгізу өте қиын.
Мектеп оқушылары оқу материалын ұмытып кетеді, жұмыстың тиімділігі мен тиімділігі төмендейді.
Сыныптардың техникалық жабдықталуының жеткіліксіз деңгейі
Аудиторияларды оқулықтармен, білім беру бағдарламалары бар дискілермен техникалық жарақтандырудың жеткіліксіз деңгейі, сондай-ақ ескірген компьютерлік техниканы жаңасына ауыстыру және жаңасына ауыстыру, кеңседе интернеттің болмауы, интерактивті тақта және т.б. Интернеттің ең бай ақпараттық ресурстары оларды шебер қолдана отырып, білімді игеру процесіне оң әсер етеді. Шет тілі мен шет тілі мәдениетін ана тілі мен ана мәдениетімен салыстыра отырып зерттеу - қазіргі тілдік білім берудің ерекшеліктерінің бірі.