Пән: Математика |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Миллиграмм |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.1.2.5 - көптаңбалы сандарды ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау; микрокалькулятордың көмегімен есептеулер жүргізу |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Көптаңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін орындау. Көптаңбалы сандарды ондық құрам негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау. Калькулятордың көмегімен есептеу. Өлшем бірліктерді өрнектеуді жүзеге асыру. |
||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: Массаның өлшем бірліктерін салыстыруды білетін болады. Көптеген оқушылар: Массаның өлшем бірліктерін салыстыруды және олармен арифметикалық амалдар орындауды білетін болады. Кейбір оқушылар: Массаның өлшем бірліктерін түрлендіруді білетін болады. |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Массаның өлшем бірліктерін салыстыруды және олармен арифметикалық амалдар орындауды біледі. Пәндік лексика және терминология. Миллиграмм (мг), өлшем бірліктері. Диалогқа / жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы сөздер топтамасы Талқылау: Массаның өлшем бірліктерін қалай жазады? Әртүрлі шамаларды қосу және азайту қалай жүргізіледі? Жазу: Массаларды қосу және азайтуды жазу, өлшем бірліктерді түрлендіру, массаның өлшем бірліктерін салыстыру. |
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Шамалардың өлшем бірліктері, шамалармен амалдар орындау. |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
(Ұ) «Сиқырлы қапшық» Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін: 1-топ: «Сергіту жаттығуы «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Жаңа топ құру Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Математика күнделікті өмірде 2 тапсырма Миллиграммен нені өлшейтінін қара. Өз мысалдарыңды ұсын. Есептеу |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
|
|||||||||||||||||||||
Сергіту сәті
|
Сергіту сәті. Мен қазақпын.
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс 5 а) тапсырма. Калькуляторды пайдаланып, күзгі, қысқы, көктемгі, жазғы каникулдың әрқайсысы қанша уақытқа созылатынын есепте. тәулікпен сағатпен минутпен: 5 ә) тапсырма Калькуляторда есептеуге арналған қызықты тапсырмалар ойлап тап. Оны сыныптастарың құрастырған тапсырмалармен ауыстыр және оларды орында. Дескрипторы: Жаңа өлшем бірлік – миллиграммен танысасың, шамалар мәнін салыстырасың. Шығармашылық жұмыс6 тапсырмаСандармен ойын ойна. Өрнектерді дәптеріңе баған түрінде жаз және есепте.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Оқулық Жұмыс дәптерлері, Оқулық
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Математика күнделікті өмірде 8 тапсырма Тапсырманы орында.
9 тапсырма Есепті шығар. Әлия әкесімен бірге бақшадан массасы 1 кг, 2 кг, 3 кг, 4 кг, 5 кг, 6 кг және 7 кг болатын 7 асқабақ жинап алды. Асқабақтарды 4 себетке әрқайсысында массасы бірдей болатындай бөліп салды. Мұны олар қалай орындады? Сен зерттеушісің 10 тапсырма Есепті шығар. Анасы Әлияға: «45 қызанақты үш ыдысқа бөліп сал, екеуіне теңдей, ал үшіншісіне алдыңғы екі ыдыстың әрқайсысына қарағанда 2 есе аз сал», – деп тапсырма берді. Әлия қызанақтарды қалай салады деп ойлайсың?
Оқушыларға «Білім шыңы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
«Білім шыңы» кері байланыс парағы |
|||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||||||||||
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. |
|
|||||||||||||||||||||
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парақтары |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
|||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау |
|
||||||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. |
|